2014. február 23., vasárnap

Blogkritika - Mindennapi életem

Sziasztok ,  estére meg is hoztam a blogkritikát.:)
További szép estét!
xx





                                                         Mindennapi Életem
                                                           

                                                  A blog írója: Anita Sáfár 
                                                  A blog neve: Mindennapi életem
                                                  A kritika írója: Georgina Chesvan



                                                            Kinézet:

Aranyos , nekem elsőre nagyon megfogta a figyelmemet. A másik a fejléc , nekem a lány egyszerűen titokzatos és megszeretném fejteni. De az egész túl világos , én egyszerre végig sem tudtam olvasni a blogot  , mert megfájdult a szemem. Egyébként aranyos és letisztult , megy is a blogod témájához. Nagyon tetszik , hogy már az elején feltüntetted , hogy trágár illetve erotikus részek is lehetnek. Nekem ez mindig döntőfontosságú egy adott blognál.


                                                           Bejegyzések:

Érdekesek , nem unatkoztam alatta sokat. Mindig történt valami. Helyesírási hibát nem nagyon találtam a vesszőket jó helyre rakod. Tartalmas és értelmes blognak tűnik. Kíváncsian várom a folytatást.!

Összegzés:

Fejléc: 10/8

Háttér: 10/5

Bejegyzések: 10/9

További sikeres blogolást!

xoxo


                          

                                             

1 megjegyzés: