2014. február 17., hétfő

Boco Kritikái - Blogkritika

http://bocokritikak.blogspot.hu/

Maga a blog háttered nekem tetszik , viszont a fejléced több szempontból sem előnyös. Az első ok amiért nekem nem tetszik az az , hogy nagyon összefolyik a háttereddel és nem tudtam először kivenni most melyik , melyik. A második ok az pedig az , hogy a blogod címét alig lehet látni. Tehát szerintem egy fejléc csere jót tenne az egész blognak.

Ahogy látom elég aktívan frissíted a bejegyzéseidet aminek kifejezetten örülök. A bemutatkozó szöveged ami engem megfogott. Alaposan leírtad mire is számíthatunk , így aki nem ilyen blogot keresne nem fog csalódni.

Szóval akkor összességében:

Háttér: 10/9

Fejléc: 10/3

Bejegyzések: 10/8

További sikeres munkát!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése