2014. március 2., vasárnap

Díj

                           Köszönöm a díjat
                                   Bo S. -nak

Szabályok:
- Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd tovább 5 embernek!


11 dolog rólam:
1:2 éve blogolok
2:Magabiztos vagyok , de nem minden téren
3:A lustaság le szokott győzni
4:A koromhoz képest magas vagyok
5:Mostanában egyre makacsabb vagyok
6:Nem voltam még szerelmes
7:Utálom a buta embereket
8:Kedvenc évszakom a nyár
9:Az emberek 90% elsőre azt hiszi csendes vagyok
10:Sajt
11:Szeretm Justin Biebert

11 válasz:
1. Hány blogod van?
Sok befejezetlen blogom van , amit elég gyengének tartok , hogy bármit is ki lehessen hozni belőle.

2. Szereted a Kinder Tejszeletet?
Igen , persze.

3. Tudsz valamilyen hangszeren játszani?
Van egy gitárom , de sajnos nem tudok rajta játszani.
4. Szereted az 1D-t? Ha igen ki a kedvenced?
Igen , szeretem. Azthiszem Niall.

5. Szeretsz aludni?
Létfontosságú.

6. Hanyadikos vagy?
7-es.

7. Fontos számodra a divat?
Persze , valamilyen szinten fontos , de nem igazán érdekel/követem.

8. Mit csinálsz most?
Azon gondolkodom kiknek adjam tovább a díjat.

9. Kedvenc filmed?
Miley jelenség(ha azt lehet filmnek mondani) LOL , Nagyfiúk.
10. Kedvenc gyerekkori mesefilm?
Bátor a gyáva kutya.
11. Mi inspirál az írásra?
Barátaim , anyukám és azok akik olvasnak.
11 kérdés:
1: Van már befejezett blogod?
2: Mi inspirál az írásra?
3: Álom helyed?
4: Írás közben szoktál zenét hallgatni?
5: Mit gondolsz Justin Bieber-ről?
6: Honnan van ihleted?
7: Volt már halál közeli élményed?
8: Voltál már szerelmes?
9: A barátaid mit gondolnak arról , hogy írsz?
10: Van testvéred?
11: Hanyadikos vagy?
5 ember akiknek továbbküldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése