2014. március 3., hétfő

Blogkritika - Dare to live - Merj élni

Halihó!
Remélem mindenkinek jó napja volt.c:
Jó olvasást, további szép napot!




A blog írója: Adri Sós Adrienn
A blog neve: Dare to live - Merj élni 
A kritika írója: Sophie C.

Kinézet: 

A fejléc és a háttér, külön-külön tetszik, de így egybe nekem zavarja a szememet. Szerintem nem illik össze.
A fejléc nagyon aprólékos látszik, hogy a készítője sokat dolgozott vele. Harry arcából több látszik, nincs jól megfelezve. A felirat se tetszik, jobb lenne ha máshová lenne elhelyezve. Figyelj arra, hogy a címet, vagy "Dare to live"-nek vagy "Dave to live"-nek írod. Helyesen "Dare".
Tetszik, aranyos ez a kurzor. Nem tetszik, hogy a chat ilyen áttetsző. Szerintem sokkal jobb volna, ha lenne kerete. 
Az "oldalak"-nál addig inkább ne rakd be a címet, amíg nincs mit tenni oda. 
Nem szeretem mikor külön lap, van a szereplőknek. Az igazi könyvekben se írják le külön, hogy ki milyen, hol született, hogy hívják, mégis minden kiderül a történetben. 

Történet:

Az alap sztori annyira nem rossz. Elég sablonos ( gondolok én itt arra, hogy a lány az egyik Direction fiú testvére ), de azért ki lehet hozni belőle valami érdekeset. Nehéz így írnom kritikát, hogy csak a Prológus és az Első rész van fent, de azért próbálkozom. Haladj lassabban a történettel! Figyelj a részletekre, és írj le minden apróságot. Meglepődtem, hogy a lány nagypapája ilyen könnyedén veszi, hogy az unokája, akinek árvaházba kéne lennie, ott áll előtte. Egyáltalán nem életszerű. Figyelj oda, és gondold át ilyenkor, hogy te, hogy reagálnál. Képzeld magad a szereplőid helyébe, hogy az érzelmeket is könnyebben át tudd adni az olvasóidnak. 
Nagyon, de nagyon sok tömör mondatot írsz. Sajnos ez nekem is a hibáim közé tartozik, de próbálok ezen változtatni. Tégy te is így. 
A fogalmazásod talán nem olyan rossz, de elég sok helyesírási hiba. vagy elírás van. Gondolok én itt arra, hogy a szereplőknél egyik helyen a lány nevét "Zeo"-nak írod. Tudom, nem világrengető hiba, de azért jobb ha ezekre odafigyelsz. Az összetett szavakat külön írod, pedig nem kéne, valamikor feleslegesen raksz vagy rossz helyre írod a ragokat.  
Azt ajánlom, hogy olvasd el többször a részt, mielőtt kirakod, így kevesebb hiba lesz benne. További jó blogolást, és sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése