2014. március 8., szombat

Blogkritika - Listen to your Heart

 
                                                          A blog írója: ~C.M.
                                                    A blog neve: Listen to your Heart.
                                                    A kritika írója: Georgina Chesvan.


                                                                 Fejléc:

Nagyon tetszik , szépen kidolgozott , az árnyékolások rendben vannak , viszont a szöveget nem lehet elolvasni.(!) Én személy szerint sokáig kutattam , a blog neve után mire beugrott, hogy hoppá lehet , hogy ugyanaz a linked , mint a blogod neve. De egyébként tényleg nagyon szép.
                                                                        10/9



                                                                       Történet:

Egyedi történet , viszont engem a prológus annyira nem fogott meg , jó lett szó sincs róla , de nem fogott meg. Aztán  , ahogy kezdett pörögni a történet egyre jobban érdekelt. Tetszik , ahogy írsz és , ahogy megfogalmazod az egészet , elírásokat nagyon nem találtam a vesszőket jó helyre teszed.
                                                                     10/9.9



További jó blogolást!
xoxo.


1 megjegyzés:

  1. Drága Georgina Chesvan!
    Nagyon-nagyon köszönöm, hogy időt szántál a blogomra és véleményt írtál róla! :) Igen, a címet kicsit nehézkesen lehet elolvasni, de sajnos nem én készítettem és nem tudtam utólag szólni érte..
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm! <3
    Neked is további jó blogolást! :)
    xX Cinti

    VálaszTörlés